ابوترابی در گفتگو با پرسون؛

دولت دوازدهم یک  زمین نابود و سوخته را تحویل دولت سیزدهم داد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: دولت دوازدهم یک  زمین نابود و سوخته را تحویل دولت سیزدهم داد؛ زیرا ما از لحاظ روابط خارجی، تورم و کرونا در شرایط سختی بودیم. لذا اینها می خواستند سرزمین سوخته نابود شده را تحویل دولت بعدی بدهند و به ملت بگویند که دولت جدید نتوانست کاری کند.
تصویر دولت دوازدهم یک  زمین نابود و سوخته را تحویل دولت سیزدهم داد

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون در تبیین گرانی های عمدی دولت دوازدهم در ماه های پایانی خود، اظهار داشت: تحلیل بنده از گرانی های اخیر خصوصا نان، این است که قرار بود یک اتفاقی مثل گرانی بنزین بیفتد.

وی ادامه داد: این ها پیش بینی را می کردند که با گرانی نان مثل بنزین شورش عمومی اتفاق بیفتد که تیرشان به سنگ خورد و این اتفاق نیفتاد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: گرانی ناگهانی قیمت نان شبهه برانگیز است؛ دامداران نیز در این میان دچار بحران اساسی شده اند.

این نماینده مجلس اشاره کرد: دولت دوازدهم یک زمین نابود و سوخته را تحویل دولت سیزدهم داد؛ زیرا ما از لحاظ روابط خارجی، تورم و کرونا در شرایط سختی بودیم. لذا اینها می خواستند سرزمین سوخته نابود شده را تحویل دولت بعدی بدهند و به ملت بگویند که دولت جدید نتوانست کاری کند.

ساراپیرانه
انتهای پیام/

329555